| http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2016/10/23/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2016-10-23_00-00.htm

| >> [ΠΑ.ΣΥ.Α.] >> ΕΠΙΤΟΜΕΙΣ >> ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ >> 2016 >> ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ >> 23 >> 00:00 >>

[ Πα.Συ.Α. ]

"ΕΠΙΤΟΜΕΙΣ"

ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ

"ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΑΛΞΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΒΡΕΩΣ"

"ΕΠΙΤΟΜΕΙΣ"

[ Πα.Συ.Α. ]

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ

"ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΑΛΞΕΩΝ"

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

 

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - BLOG

 

ΚΑΝΑΛΙ - YOU TUBE

 

 

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ

Νο [ 04045 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ": ΠΑΡΣΙΦΑΛ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 

 

 

 

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ - 2016 - 10 - 23 - 00:00

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

 

"ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ"

 

"ΑΡΧΕΙΟ"

 

"ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ"

 

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"

 

"ΠΡΟΒΟΛΕΥΣ"

 

 

 

 

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04045 ] [ 2016.10.23 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ": ΠΑΡΣΙΦΑΛ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 

 

"Θεόδοτος"

 

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΣΙΦΑΛ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ, ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 

 

Άρθρο του Roberto Pecchioli
Μετάφραση:
Ιωάννης Αυξεντίου

Η νίκη της Μεγάλης Μητέρας


Η ύστερη δυτική νεωτερικότητα αφόρισε τις ανδρικές αξίες και υποτίμησε την πατρότητα. Η κυριαρχία της αγοράς βασίζεται πάνω στο θηλυκό στοιχείο της άμεσης ικανοποίησης των αναγκών και ιδιαίτερα των επιθυμιών. Είναι γνωστός ο ορισμός του Gilles Deleuze για τον σύγχρονο άνθρωπο ως 'μηχανή που επιθυμεί'. Υλισμός, εξαναγκασμός στην επανάληψη, τα εξαρτημένα ανακλαστικά του Παυλώφ: ο καταναλωτής με το σάλιο στο στόμα μόνον με την ιδέα να πραγματοποιήσει την παρόρμηση της αγοράς.

 


Η Aφροδίτη του Willendorf



Αντίθετα, το αρσενικό αρχέτυπο είναι εκείνο του μυητή, δημιουργού των μορφών, προαγωγού και παράγοντα αλλαγών. Η αναστολή του, μάλιστα, η ακριβής απαγόρευση στο όνομα του υπάρχοντος, του μοναδικού, της κοινωνικής οργάνωσης που δεν έχει εναλλακτικές καθώς θεωρείται το τελικό στάδιο της εξέλιξης μίας γραμμικής πορείας, επιταχυμένη κατά τη διάρκεια της νεωτερικότητας, είναι η προφανής μορφή του ευνουχισμού.

Να θυμηθούμε την ανάλυση του Paul Virilio, όσον αφορά την 'δρομοκρατική' φύση της εποχής μας, την ταχύτητα ως παράδειγμα, ή τις ανακαλύψεις του Koselleck πάνω στην έννοια του 'παρελθόντος' μέλλοντος, αλλά ο πυρήνας της σύγχρονης εποχής είναι εκείνος της προσαρμογής, του εξαναγκασμού του καθενός εντός σχημάτων που οριοθετούν ή αποκλείουν το στοιχείο του νέου και του ανεξερεύνητου προς όφελος της καταναλωτικής διάστασης, συγκρατώντας την ώθηση προς το 'πέραν', το 'άλλο', την υπέρβαση των δοσμένων ορίων, καταλήγοντας έτσι στο καθησυχαστικό, δηλαδή στο θηλυκό. Στο θηλυκό που εμφανίζεται διαμέσου της αρχετυπικής φιγούρας της μητέρας, μάλιστα, της αρχέγονης θεάς 'Μεγάλης Μητέρας' που τα εμπεριέχει όλα.

Για τα νεαρά αρσενικά, όχι πια μυητικά τελετουργικά, και πάντα πιο συχνά, στην ατομική ζωή των κορεσμένων πόλεων ή των απέραντων περιφερειών, αλληγορία υπαρξιακών συνθηκών χωρίς ένα κέντρο, μία μορφή (η 'gestalt' της ψυχολογίας), δεν υπάρχει πια ούτε η ομάδα των ομότιμων φίλων, οι λίγο παραβατικές φατρίες στις οποίες ο έφηβος πειραματιζόταν το φύλο του και, σε κάποιο βαθμό, τον ίδιο του τον εαυτό. Οι πατέρες, όταν υπάρχουν, γίνονται ανήσυχες μητέρες ή ανώριμοι σύντροφοι στο παιχνίδι, το περισσότερο, δυστυχώς, φίλοι. Λείπει η 'καθετότητα', ο 'Λόγος' ή για να χρησιμοποιήσω μία αρχαία έκφραση, η κατάσταση αυτού που βλέπει πιο μακριά όπως ο νάνος πάνω στις πλάτες ενός γίγαντα, εκείνος ο πατέρας που φέρνει το βάρος και περιγράφει την έννοια αυτού που ο γιός απλά κοιτάζει.

Ο Alain De Benoist μίλησε για μία διαδικασία θηλυκοποίησης της ελίτ, υποστηρίζοντας ότι η κοινωνία υιοθέτησε θηλυκές αξίες: η πρωτοκαθεδρία της οικονομίας έναντι της πολιτικής, της κατανάλωσης έναντι της παραγωγής, της συζήτησης έναντι της απόφασης, η παρακμή του κύρους προς όφελος του διαλόγου με κάθε κόστος, η ηγεμονία της ύλης πάνω στον κόσμο των ιδεών. Ταυτόχρονα, αναπτύχθηκε η θηλυκή επικράτηση στα εκπαιδευτικά επαγγέλματα, μεταξύ των κοινωνικών λειτουργών, στην ψυχολογία, ακόμη και στον δικαστικό κλάδο.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ συχνά ένα εμπόριο της συγκίνησης και της συμπόνιας ή μία δικαιοσύνη που βασίζεται περισσότερο στην επεξεργασία του πένθους ή σε αφηρημένες ηθικές παρά στο καθαρό δίκαιο. Στην γυναίκα ψυχολόγο παρατηρείται συχνά μία υπερβολική επιμονή στην απόδοση προκαθορισμένων κρίσεων, αποστηθισμένων από τα βιβλία, που θέτουν τίτλους (το 'labelling' των κοινωνιολόγων) παρά βοηθούν. Όμως υπάρχουν και άλλα κοινωνικά φαινόμενα με έντονο το θηλυκό στοιχείο: το ίδιο το κινητό τηλέφωνο μεταμορφώνεται σε μία πρόθεση, ένα υποκατάστατο του ομφάλιου λώρου. Κάποιοι παρατήρησαν την παρακμή του επιτακτικού λόγου στην κοινή γλώσσα. Η παγκοσμιοποίηση, που διαμέσου των δικτύων μεταδίδει ροές και αναρροές, χωρίς καθορισμένα σύνορα, ούτε σταθερά σημεία αναφοράς, έχει ένα θηλυκό αποτύπωμα. Ένας αμνιακός κόσμος, χωρίς την συνοχή, την ασφάλεια και τον 'Nόμο της γης' (Carl Schmitt). Η λογική της θάλασσας είναι εκείνη της Μητέρας, και ο Carl Schmitt έδειξε πως η κυριαρχία της θάλασσας (οι θαλασσοκρατείς δυνάμεις, εχθές η Μ.Βρετανία, σήμερα οι ΗΠΑ) είναι ξένη από το νόμο.

Πάνω στο κύμα της πρόσφατης υποδοχής του έργου του Johann Bachofen, 'Mutterrecht', (μητρικό δίκαιο, μητριαρχία), διαπιστώνουμε μία γενική αναδιαμόρφωση της κοινωνίας προς μορφές θηλυκής επικράτησης που εγκαταλείφθηκαν πριν από χιλιάδες χρόνια. Οι υποθέσεις του Bachofen είχαν γίνει ένα βασικό στοιχείο του φεμινιστικού κινήματος της δεκαετίας του 70.

 

 

Election Day



Δεν μπορούμε να αποπέμψουμε στο παρελθόν την θηλυκή φιγούρα, ούτε πρέπει να έχουμε την πρόθεση. Όμως ο άνδρας πρέπει να επιστρέψει. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι, δυστυχώς, πολιτισμικός οδηγός της γηραιάς ηπείρου, υπάρχουν αριθμοί που προκαλούν ανατριχίλα: το 90% των ατόμων χωρίς μόνιμη κατοικία και των παιδιών που το έσκασαν από το σπίτι προέρχονται από οικογένειες χωρίς πατέρες, όπως το 70% των νεαρών εγκληματιών και το 85% των νεαρών φυλακισμένων. Σε όλες τις στατιστικές που αφορούν την νεανική παραβατικότητα παρατηρείται η απουσία της πατρικής φιγούρας.

Η σημερινή πρακτική, το τρέχων συναίσθημα, αντίθετα, μας δείχνει μία κοινωνία που είναι ενάντια στον πατέρα, τον αποκλείει, τον περιθωριοποιεί, τον γελοιοποιεί, τον θεωρεί περιττό εξαιτίας των αναπαραγωγικών τεχνικών ζωοτεχνικού τύπου που το σύστημα τις κάνει να φαίνονται ως λαμπρές τεχνολογικές κατακτήσεις. Οι ειδικοί μιλούν για ένα δυνατό σχίσμα μεταξύ της βαθιάς ψυχής, στην οποία ο πατέρας είναι ο σύνδεσμος με την κοινωνική και διαπροσωπική διάσταση, και την επιφανειακή συνείδηση, που κυριαρχείται από τη μητέρα, στην οποία το βίωμα είναι συχνά η αντιδικία με την ανδρική φιγούρα. Αυτό το σχίσμα εξασθενίζει την αρρενωπότητα των υιών, στους οποίους βρίσκονται οι πιο δραστήριες και δημιουργικές δυνάμεις (Ezra Pound), με κίνδυνο να χαθεί η σεξουαλική ταυτότητα. Μία περαιτέρω καταστροφή είναι η αποκλειστικά υλιστική διάσταση όλης της κοινωνίας που αντανακλάται πάνω στην οικογένεια, της οποίας το συμβολικό σύστημα είχε το κέντρο του στην φιγούρα του γήινου Πατέρα, αντανάκλαση του ουράνιου Πατέρα και του νόμου του. Σήμερα ο νόμος και το δίκαιο διαλύονται σε καθαρή Δύναμη, και έρχεται στο μυαλό μας το γνωστό επιχείρημα του Θρασύμαχου στο Α΄ βιβλίο της Πολιτείας του Πλάτωνα, σύμφωνα με το οποίο 'το δίκαιο είναι το όφελος του πιο δυνατού', που σήμερα συμβολίζεται από την κατανάλωση, την νέα θεότητα που λέγεται αγορά.

Με την άρνηση του Υπερβατικού, η μοναδική θέαση είναι εκείνη η 'οριζόντια', εμποτισμένη από εγωισμό και μηδενισμό: Η ζωή είναι μία, είναι δική μου, και δεν την προσφέρω σε κανέναν, και σε κανέναν σκοπό.

Για τα υπόλοιπα, η πνευματικότητα, η 'κάθετη' θέαση, η 'κορυφογραμμή', είναι εκείνη των διαδρόμων ενός εμπορικού κέντρου. Από τη μία πλευρά τα μακαρόνια και η μαρμελάδα, από την άλλη μία ευρεία συλλογή θεοτήτων και πνευματικών προϊόντων: new age, ωροσκόπια, ένας ήπιος –ανώδυνος υπαρξιακός χριστιανισμός, κοσμική ενέργεια, η αναζήτηση του κάρμα, η γιόγκα, κλπ.

Στην πραγματικότητα, ο φεμινισμός και όλη η δυτική αριστερά εργάστηκαν για τον βασιλιά της Πρωσίας, δηλαδή, την παγκόσμια μετα-αστική αγορά.

Η αρσενική συνείδηση, πού είναι ανδροπρεπής όχι ως συνώνυμο, αλλά διότι 'vir' είναι ο άνδρας που έχει συνείδηση του εαυτού του και των καθηκόντων του, εις το όνομα των οποίων αξιώνει δικαιώματα, πρέπει να αποκατασταθεί, να αφυπνισθεί, να της αποδοθούν οι πρέπουσες τιμές, ξεκινώντας από την επίγνωση ότι είναι ο άνδρας που αποφασίζει να δώσει την ζωή, και άρα πρέπει να την υπερασπιστεί, να την προστατέψει, να την καθοδηγήσει.

 

 

27 year old 1943 - 27 year old 2013

 


Εμείς είμαστε αιχμάλωτοι δύο 'μεγάλων μητέρων' απαιτητικών και προσποιητικά προστατευτικών: η σοσιαλδημοκρατία του κράτους που συνδράμει από την κούνια μέχρι τον τάφο, με αντάλλαγμα την υψηλή φορολογία και τον εγκέφαλό μας, ο οποίος έχει ανατεθεί στους υπαλλήλους της Μεγάλης Δημόσιας Μητέρας, και η συνήθεια της κατανάλωσης που κατευθύνεται από την αγορά και την κόρης της την διαφήμιση.

Η αποβολή του Πολεμιστή, του Περιπλανητή, του Αντάρτη από την αρσενική καρδιά διαμέσου της ντροπής ή του στιγματισμού, υπήρξε ένα έγκλημα που πρέπει να διορθωθεί και αυτό μπορούμε να το κάνουμε μόνον εμείς οι άνδρες, βάζοντας στο βάθος της ψυχής αυτά τα τρία μεγάλα σύμβολα, των οποίων ο επώνυμος ήρωας είναι ο Ιππότης. Ο Albrecht Duerer μας άφησε την πιο υψηλή καλλιτεχνική έκφραση στο περίφημο χαρακτικό του 1513, 'Ο Ιππότης, ο Θάνατος και ο Διάβολος', το έργο του μεγάλου γερμανού παρουσιάζει έναν ατάραχο, μοναχικό ήρωα πάνω στο άλογό του, ακολουθούμενο από τον πιστό σκύλο του, φοράει μία βαριά πανοπλία και ένα σπαθί στο πλευρό του. Δίπλα του ο θάνατος και ο διάβολος δεν τον φοβίζουν, δεν τους αξιώνει ούτε ένα βλέμμα. Η αρχοντιά του, η ήρεμη σοβαρότητα του, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή από τους σύγχρονους αναζητητές της σιγουριάς. Ο Ιππότης ενσαρκώνει κάθε νέα απόπειρα διαδρομής, κάθε πέταγμα, κάθε ναυάγιο, κάθε πρόκληση, παιχνίδι, έρωτα, πόλεμο, ενατένιση, το δραματικό κουράγιο των θαλασσοπόρων όπως ο Vasco Da Gama. Στις 'Os Lusíadas' εθνικό ποίημα του Πορτογαλικού λαού, αυτός ξεκινά για το άγνωστο και χαιρετά τον κόσμο του πάνω στις όχθες του ποταμού Τάγου, με την επίγνωση ότι το βλέμμα του προς τον πύργο του Μπελέμ, μπορεί να είναι η τελευταία ανάμνηση της ζωής του.

 


Ο Ιππότης, ο Θάνατος και ο Διάβολος



Ο Ιππότης θα έχει μια μοίρα σαν αυτή του άλμπατρος στο ποίημα του Baudelaire, που εμπαίζεται από το πλήρωμα του πλοίου για το αδέξιο βάδισμά του, αλλά που όταν βρίσκεται στον ουρανό ανοίγει τα μεγάλα φτερά του που είναι φτιαγμένα για τις θύελλες, και από εκεί επάνω γελά τις αβύσσους. Ο Ιππότης είναι ξένος από το γκρίζο του κόσμου, είναι υπερήφανος για την εσωτερική του αριστοκρατία. Ο Ιππότης, σαν τον Πάρσιφαλ (Willy Pogany - Parsifal (1912) Wagner's trilogy), γνωρίζει ότι καλείται να φέρει εις πέρας μία αποστολή. Ο Ιππότης θέλει την Νίκη, δέχεται την ήττα, γνωρίζει ότι τον περιμένει ο θάνατος.

Ο άνδρας του σήμερα;



ΠΗΓΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ:
"ΘΕΟΔΟΤΟΣ"

http://theodotus.blogspot.gr/2016/10/blog-post_16.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ [ΠΑ.ΣΥ.Α.]

 

 

 

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04046 ] [ 2016.10.24 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΚΕΚΑΣ - ΣΧΟΛΙΟ: "...Ἡ φρικαλέα φιλειρηνική, δημοκρατική, ἀντι-αὐταρχικὴ μητριαρχία ἔχει καὶ τὴν διττῶς ἐναλλακτικήν μορφὴν τοῦ μαινομένου μαιναδισμοῦ,... Ὁ μαιναδισμὸς καθίσταται ἀξιοθρήνητον ὑποκατάστατον τῆς ἀπούσης ἀνδρικῆς Βουλήσεως... Δυστυχῶς ὅμως πλέον ἡ μητριαρχία, ὁ φεμινισμὸς, ὁ μαιναδισμὸς καὶ ὁλες οἱ συναφεῖς των ἀπαξίες εὑρίσκονται στὴν πρώτη γραμμὴν ἐπιθέσεως τοῦ Ἐχθροῦ..."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04047 ] [ 2016.10.25 00:00 ]

"ΑΡΜΑ" - ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΙΤΛΟΥ - ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ": "PARSIFAL: Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρός, τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἀνδρείου Πνεύματος! (τοῦ Roberto Pacchioli, μετάφρασις Ἰ. Αὐξεντίου) - Μία ἔξοχος καὶ καιρία ἀνάρτησις ὑπὸ τοῦ ἐξαιρετικῶς ποιοτικοῦ ἱστολογίου http:// theodotus.blogspot.gr περὶ τοῦ καλπάζοντος διαλυτικοῦ καὶ ἀντιστροφικοῦ Φεμινισμοῦ καὶ Μητριαρχίας..."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04048 ] [ 2016.10.26 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΑΝΩΝΥΜΟΣ - ΣΧΟΛΙΟ: "...Πρέπει να καταστεί συνείδηση πως η υπεράσπιση της πατριαρχίας αποτελεί, όχι απλώς ιδεολογική τοποθέτηση, αλλά θεμέλιο ελληνικότητος...."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04049 ] [ 2016.10.27 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΑΝΩΝΥΜΟΣ - ΣΧΟΛΙΟ: "...Σημειωτέον πὼς ὁ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ἀνδρῶν, τοῦ ὁποίου σχολιασμοὶ ἀνηρτήθησαν ἀνωτέρω, ἐδομήθη ἐπ’ αὐτῶν τῶν ἀξιῶν, ἐπολώθη ἰδεολογικῶς εἰς ἄρρενα γραμμὴν καὶ ἐστόχευσε ἐξ ἀρχῆς εἰς τὴν ἐπαναφορὰν τῶν πατριαρχικῶν ἀξιῶν εἴς τε τὸ συνειδησιακὸν καὶ κοινωνικὸν προσκήνιον...."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04050 ] [ 2016.10.28 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - [ΠΑ.ΣΥ.Α.] - ΕΠΙΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΥΣ - ANTI AMAZON - ΣΧΟΛΙA: "...ΕΥΓΕ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ!!!..." - "...Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1845 ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ..." - "...ΧΩΡΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ - ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ..."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04051 ] [ 2016.10.29 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - [ΠΑ.ΣΥ.Α.] - ΣΧΟΛΙΟ: "...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3500 ΜΙΣΑΝΔΡΕΣ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ..." - "...ΟΙ 3500 ΑΥΤΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ" ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..." - "...ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΕΝΤΑΠΤΥΧΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ-ΑΝΔΡΑΣ-ΠΑΤΕΡΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ-ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ..."

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04053 ] [ 2016.10.30 00:00 ]

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΘΕΟΔΟΤΟΣ" - ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - [ΠΑ.ΣΥ.Α.] - ΣΧΟΛΙΟ: "...ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΤΗΝ "Σαπφώ" ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ"

"ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ"

"Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΜΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΣΟΥ"

"Ο ΑΝΔΡΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ"

"ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ"

  

[ Πα.Συ.Α. ]

 

 

URL-1: http://www.pa-sy-a.gr

 

URL-2: http://syndesmos-andrwn.pa-sy-a.gr

 

URL-3: http://panellhnios-syndesmos-andrwn.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-1: pa-sy-a@pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-2: syndesmos-andrwn@pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-3: panellhnios-syndesmos-andrwn@pa-sy-a.gr

 

 

"ΕΠΙΤΟΜΕΙΣ"

  

 

URL: http://epitomeis.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: epitomeis@pa-sy-a.gr

 

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

 

 

URL: http://enhmerwths.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: enhmerwths@pa-sy-a.gr

πρώτη ενημέρωση της παρούσας σελίδας:

[2016/10/23]

έκδοση:

[06.25]

τελευταία ενημέρωση της παρούσας σελίδας:

[2016/10/23]

Σχεδιασμός, Δημιουργία και Πνευματικά Δικαιώματα: "ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ"